W tym momencie bardzo wielu ludzi przed dokonaniem zakupu postanawia sprawdzić jakie są ceny towarów w innych sklepach, czy dana firma posiada rewelacyjne opinie oraz dodatkowo co kobiety i mężczyźni piszą o konkretnych produktach. Internet to taka wioska, gdzie możemy zapytać inne chłopcy i dziewczęta, których wręcz nie rozpoznajemy, o to co sądzą o danej usłudze/firmie/produkcie itd.
Takie informacje możemy odkryć po pierwsze na stronach z opiniami i są one podzielone na opinie o produktach oraz opinie o danej firmie czy sklepie. Z drugiej strony możemy też zadać pytanie na forum albo śledzić konwersacje. Internet to źródło wartościowych treści, a firmy o których mówi się w Internecie pozytywnie zdobywają większą ilość kontrahentów, ponieważ chcemy zakupować produkty z polecenia. Użytkownicy chronią się w ten metodę przed oszustami, firmami, które wykonują swoje usługi nierzetelnie oraz wydawaniem pieniędzy na produkty, które nie są tego warte.
Czy jako firma jesteśmy skazani wyłącznie i wyłącznie na czekanie czy pojawią się jakieś opinie? Zdecydowanie nie. Należy dowiedzieć się więcej o buzz marketingu czy potocznie mówiąc marketingu szeptanym. Powinno się zaznaczyć, że należy te działania powierzyć profesjonalistom z tej dziedziny – agencji reklamowej. Należy być ostrożnym we wszelkich tego rodzaju działaniach, by nie odwróciły się one przeciwko nam. Teksty muszą być właściwie opracowane i zajmuje się tym schludny copywriter.
Jeżeli już pragniemy by o naszej firmie pisano online, a internauci korzystali z usług naszej firmy z poleceń to powinieneś zainwestować w funkcjonowania marketingowe. Należy natomiast najpierw zadbać o to by znać swoje mocne i słabe strony i wiedzieć jak się komunikować.
Więcej: buzz marketing.
Naprawdę świetny tekst, bardzo mi się przydał, ponieważ akurat szukałem odpowiedzi na takie pytania. Będę odwiedzał stronę częściej.