Jakimi gadżetami się reklamować?

 

Kwestią sporną przez stale jest to, co trzeba wyszukać na gadżecie reklamowym. Czy nie gorzej zamieścić tam samo logo firmy, czy także dane kontaktowe, a może raport działalności. Tutaj nie posiada jednej, sztywnej zasady. Jest natomiast miejsce na indywidualną interpretację. Przykładowo kamizelki odblaskowe z logo rządzą się innymi prawami niż kubki czy długopisy. Na każdym z takowych gadżetów mamy możliwość zamieszczenia mniejszej albo większej ilości treści.

Tam, gdzie jest mało miejsca i gdzie należy się maksymalnie streszczać, najlepsze efekty daje umieszczenie samego logo i adresu strony internetowej. To jest dzisiaj najpopularniejszy metodę. Z tym że zdaje egzamin gdy strona posiada w miarę najbardziej prostą do zapamiętania domenę, gdy jest ona trudna, to ilość wejść na stronę z takiego gadżetu będzie znacznie mniejsza. Tanie długopisy reklamowe powinny mieć zatem nadrukowane logo i adres strony w taki sposób, by te elementy zostały widoczne. Jeśli zamieścimy tak szczegółowy opis firmy małym drukiem, numer telefonu i dane kontaktowe, to niewiele prawdopodobne jest to, że ktoś z tego generalnie skorzysta i zacznie dzwonić. Na stronę jednakże może wejść bardzo dużo ludzi, którzy będą zainteresowani tym, co reklamujemy. Jeżeli już logo przykuwa wzrok i jest w miarę ciekawe, a domena chwytliwa, to Ci co najmniej z ciekawości zajrzą do niej i sprawdzą, co reprezentuje. O ile jednak wytwarzamy brelok z logo, to niczego oprócz logo i stroną nie należy tam umieszczać. Przesycenie informacjami nigdy nie przynosi dobrego rezultatu.

Więcej: powerbank z nadrukiem.

FacebookTwitterGoogle+Share

Dodaj komentarz