Przechowywanie danych firmowych

Bezpieczeństwo systemów informatycznych uzależnione jest od kilku priorytetowych czynników. Z całą pewnością jeden z najważniejszych to regularne tworzenie kopii zapasowych, jak również przechowywanie dysków twardych zawierających dane firmowe, jak także dane poufne, które nie powinny dostać się w niepowołane ręce.
Bezpieczeństwo danych firmowych – co powinno się wiedzieć?
Jeżeli pragniemy w prawidłowy sposób zadbać o dane firmowe, warto korzystać z usług fachowych firm, które zajmują się bezpiecznym przechowywaniem nośników informacji, takich jak płyty CD, DVD, dyski twarde, taśmy lto.

Trzeba podkreślić, że przechowywanie kopii zapasowych to podstawowa zasada bezpieczeństwa danych firmowych. Backup danych przechowywany jest w dwóch różnych lokalizacjach. Warto także wspomnieć, że do plików, które wymagają tworzenia kopii zapasowych w firmie niewątpliwie należy zaliczyć wszystkie pliki tekstowe, ale również arkusze kalkulacyjne, programy księgowe czy rozliczeniowe. Nośniki z informacjami odbierane są od klienta a także w bezpieczny sposób z użyciem specjalnych walizek transportowane do bezpiecznych lokalizacji zapewnionych przez firmę oferującą przechowywanie kopii zapasowych. Miejsce przechowywania kopii zapasowych objęte jest całodobową ochroną, jak też monitorowane. Co za tym idzie, nie musimy martwić się o bezpieczeństwo kopii zapasowych. A dodatkowo, będziemy mogli także korzystać z usługi polegającej na archiwizacji dokumentacji papierowej, jak także przechowywaniu dokumentacji elektronicznej.

Sprawdź: przechowywanie dysków twardych.

FacebookTwitterGoogle+Share

Dodaj komentarz