Ceny kalendarzy trójdzielnych

Kalendarz od dawna traktowany jest jako swoisty gadżet reklamowy. W tym celu ichniejszym druk zleca kilka firm. Kalendarze takie oddają oni do dyspozycji swoich pracowników, jeżeli już takie są im potrzebne. Kalendarze trójdzielne bardzo częstokroć są prezentami dla klientów.

Zwykle ofiarowuje się je tym, którzy są klientami stałymi i którzy współpracują z daną firma w szerokim zakresie. Gdy ofiarowuje się im taki kalendarz, to nie wyłącznie w pewien sposób dziękuje im się za współpracę, niemniej jednak i zapewnia się sobie reklamę. Bo kalendarz taki w każdym momencie jest gdzie wieszany i siłą rzeczy jest swego rodzaju reklamą.
Tego rodzaju kalendarze wiesza się także w biurach danej firmy i tutaj pełnią one nie wyłącznie zadanie organizacyjne, niemniej jednak i promocyjne. Kalendarze trójdzielne dla firm w każdym momencie zawierają detale, które jasno sugerują, kto taki kalendarz zaprojektował i zlecił jego wykonanie. Na takich kalendarzach umieszcza się nazwy firm i ich adresy. W większości przypadków na kalendarzach firmowych umieszczane są zdjęcia ich siedzib albo zdjęcia ich produktów. Wręcz jeżeli już taki kalendarz nie zawiera fotografii nawiązujących do działalności firmy, to w każdym momencie znajduje się na nim jej nazwa i dane teleadresowe. W zasadzie od tego, jakie grafiki i zdjęcia zostają na takim kalendarzu umieszczone, zależy to jak kształtuje się kalendarze trójdzielne cena. O ile tych fotografii jest dużo, to jego cena w każdym momencie będzie wyższa. Posiada to związek z ilością poszczególnych materiałów, jakie do produkcji takiego kalendarza były użyte. Ceny takich kalendarzy zależą też od ich formatu. Im taki kalendarz jest większy, tym więcej kosztuje. Takie zróżnicowanie uwzględnia każdy kalendarze trójdzielne cennik i jest ono podawane do informacji klienta, zanim on ten kalendarz zamówi. Dzięki temu wie mniej więcej ile taki kalendarz kosztuje i jaki wydatek w związku z nimi należy będzie ponieść.
Zobacz również: whiteart.pl/portfolio/kalendarze-trojdzielne.

FacebookTwitterGoogle+Share

Dodaj komentarz