Wyjątkowe opakowania

Opakowanie produktu posiada bardzo spore znaczenie. To ono w znaczącej liczbie przypadków odpowiada za to, czy konsument w ogóle po nie sięgnie. Choć opakowanie zazwyczaj ostatecznie i tak ląduje w koszu na śmieci, to kupujący bardzo w ogromnej liczbie przypadków decydują się na takie produkty, które posiadają bardzie interesujące opakowania.

Dla nich opakowanie produktu ma znaczenie miłe dla oka i jeśli mogą, oni wybrać między takim powszechnym, a wyjątkowym, to wolą oni to drugie. Takie sytuacje są tym bardziej niezbite, o ile takie produkty kupowane są na prezenty. Wówczas do ich opakowania przywiązuje się jeszcze większą uwagę i nadaje im się większe znaczenie.
Kiedy dokonują oni takich wyborów znaczenie posiada dla nich też etykieta produktu, bo dzięki takiej, posiadają oni szansę poznać jego zasadnicze właściwości. Jeżeli już będzie to produkt spożywczy – to na etykiecie będzie informacja o jego składzie, jeżeli będzie to wyrób kosmetyczny, to oprócz składem, etykieta podaje też jego zasadnicze wykorzystanie i działanie. Oczywiście w przypadku kosmetyków nie wszystkie informacje znajdują się na etykiecie, bo nie ma nie wystarczającej ilości miejsca. Reszta, która musi być podana do informacji kupującego, jest publikowana na załączonej ulotce. Tak jest dosłownie wtedy, kiedy wybiera się opakowania reklamowe. Takie najczęściej są charakterystyczne i wyjątkowe. I są dostępne w ograniczonych ilościach. Produkty, których opakowania są nieco inne, nie zawsze kosztują więcej. Czasem ichniejszym producenci celowo urozmaicają opakowania swoich towarów, bo dzięki temu zainteresowanie nimi jest większe. Dlatego kreacja opakowań jest w chwili obecnej bardzo częstym zleceniem w agencjach kreatywnych. W wielu przypadkach jest to działanie, które sprzyja promocji i reklamie. W pewnych przypadkach tak mały zabieg, jaka jest zmiana opakowania, przynosi bardzo rewelacyjne rezultaty. Dlatego wielu producentów co jakiś czas odświeżają opakowania swoich produktów.
Zobacz więcej: projektopakowania.creatino.eu.

FacebookTwitterGoogle+Share

Dodaj komentarz